Buscar

Translate

Archivo del blog

lunes, 29 de febrero de 2016

                         Benvidos ao meu blog
Este vai ser o meu blog , vaise tratar das películas. E vaise chamar "pelicriticón" . Neste blog comentarei un pouco as películas de todo tipo para coñecelas un pouco mellor, e saber da súa historia. Eu son un fanático das películas desde que era moi pequeno, sempre  vía películas de todo tipo ata hoxe ,por iso me encantan tanto as películas, sempre que poido intento ver polo menos unha en toda a semana, normalmente os fins de semana. Como dixen anteriormente o blog  vaise tratar de todo tipo de películas incluso as que xa non están a a venda , as que non están no cine , as que son moi antigas , ect. Tamén intentarei facer recomendacións. A miña intención con este blog e que a xente intente ver máis películas e aprenda un pouco máis delas  como di sempre moita xente non  xulges un libro pola súa portada pois o mesmo pero coas  películas. As películas sempre van  a estar ahi na nosa vida, e na nosa cultura. E nada máis,  un abrazo e a drisfrutar do meu  blog ^_^

                   

No hay comentarios:

Publicar un comentario